Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

Sexistické prasátečko 2013

Soutěž „Sexistické prasátečko“ si klade za cíl zvolit nejvíce sexistickou reklamu, se kterou se můžeme v České republice setkat, a vtipnou formou upozornit na hranice etiky a vkusu. Naopak se nesnaží danou problematiku zesměšňovat, ale poukázat na genderové stereotypy v marketingu, které v konečném důsledku posilují diskriminaci a upevňují přesvědčení o “náležitých” či “přirozených” rolí mužů a žen.

 

Do letošního již pátého ročníku soutěže se nominovalo celkem 99 reklam v kategoriích:

1) Stereotypy a jazykový sexismus

2) Fragmentace aneb Bez hlavy

3) Objektivizace aneb Ukaž všechno

 

Hlasování bylo ukončeno, děkujeme!

 

Soutěž pořádá nezisková organizace NESEHNUTÍ společně s mediálním partnerem Markething.cz.